محل تبلیغات شما

قطعا اگر برای اولین بار تصمیم داشتید که در زمینه طراحی سایت شروع به فعالیت کنید این سوال به وجود خواهد آمد که چگونه مشتری پیدا کنیم و آن ها را جذب کار خود کنیم مطمئنا برای شروع هر کاری برای بار اول نیاز است تا حتی اگر شده کمی از جیب خود هزیه کنیم تا بتوانیم کسب و کار خود را به افراد دیگر معرفی کنیم و یا حتی شاید لازم باشد تا بعضی اوقات به صورت محانی برای افراد کار کنیم تا آنان را جذب خود کنیم شاید این مدل تبلیغات ها اولش کمی سخت باشد و هرکسی نخواهد آن را امتحان کند چرا که روش های ریسکی هستند ، در ادامه این مقاله شما را با راهکاری هایی جذب مشتری در زمینه طراحی سایت آشنا خواهیم کرد . اگر قصد دارید در این کار کنید پیشنها می کنم تا انتهای این مقاله همراه ما باشید .

داد و ستد

این یکی از راه‌های ساده جذب مشتری جدید است. به شرکت ها یا نهادهایی پیشنهاد دهید که بصورت رایگان برای آنها وبسایتی طراحی کنید. سپس در وب‌سایت، عبارت طراحی شده توسط : (برای مثال: طراحی شده توسط تیم طراح وبسایت)” را ذکر کنید. با این کار هم برای خود نمونه کار ایجاد کرده‌اید وهم به صورت رایگان تبلبغ کرده اید. اگر یک وبسایت رایگان ارائه دهید، افرادی که به آن سایت علاقه‌مند شده باشند به دنبال طراح آن سایت می‌گردند و این منجر به جذب مشتریان بالقوه می‌شود

حفظ ارتباط با مشتری

یکی از رایج ترین اشتباهات در زمینه ی طراحی سایت قطع ارتباط مشتری با طراح سایت پس از اتمام پروژه می باشد حتی پس از مدتی برای ایجاد کوچکترین تغییر حق احمه مطالبه می کنند که از نظر ما این روش کاملا اشتباه است و باید همچنان پس از اتمام کار با مشتریان خود در تماس بود و برخی از کارهای کوچک که زمانی از شما نمی گیرد را به طور رایگان برای مشتری انجام داد انجام این کار و سریع جواب دادن به مشتری باعث می شود که مشتری بداند شما قابل دسترس هستید و به دنبال آن دوستان و آشنایان خود را به سوی شما هدایت کند.

یک طراح حرفه ای میداند که در سایت حرفه ای خود و همچنین آشنا کردن مراجعان به تخصص خود حتما مطالبی در زمینه ی تخصص خود و طراحی سایت را در وب سایت خود عرضه می کند با انجام این کارها شما هستید که مشتری خود را گلچین می کنید و این مشتری است که توسط شما انتخاب می شود نه انتخاب شما توسط مشتری!

نقش رسانه‌های اجتماعی در بازاریابی شرکت طراحی سایت :

نکته آخر این که با انتشار یک مطلب، عقب نایستید و به انتظار افزایش تعداد بازدید و به طبع آن، مشتری ننشینید. در زمینه بازاریابی شرکت طراحی سایت شما باید راه را به مخاطب نشان دهید. این درست زمانی است که رسانه‌های اجتماعی به کمک شما می‌آیند. تلاش کنید محتوای خود را ترویج دهید که تا حد ممکن گسترش یابد. شبکه‌های اجتماعی پلتفرمی ایده‌آل برای اشتراک مطالب‌تان است تا آن را به دست مخاطبان وسیع‌تر و تعاملی‌تری برسانید. لایک، کامنت و اشتراک افراد را نادیده نگیرید و شروع به تعامل و برقراری ارتباط با آن‌ها کنید. در این صورت، زمانی که آن‌ها نیاز به یک طراح وب دارند، شما اولین کسی خواهید بود که به ذهن آن‌ها می‌رسد.

تغییر در قیمت

قیمت ها را کاهش ندهید اما بخشی از طراحی را به طور رایگان یا با هزینه پایین انجام دهید

این دقیقا همان کاری است که ما به شخصه انجام می دهیم. احتیاجی نیست که برای دریافت سفارش طراحی قیمت های خود را کاهش دهید. در عوض سعی کنید که اعتماد مشتری خود را جلب کنید. می توانید به مشتری بگوئید که قیمت طراحی شما چقدر است ولی حاضرید که بخشی از کار را برای نمونه طراحی کنید و برای این کار هزینه کمی دریافت کنید و یا اصلا هزینه ای دریافت نکنید. در صورتی که مشتری از کار شما راضی بود بقیه کار را ادامه دهید و طرح را تکمیل کنید. به این شکل هم مشتری را از دست نداده اید و هم اینکه هزینه ها را کاهش نداده اید. زمانی که بر روی هزینه مورد نظر خود پافشاری می کنید، مشتری در نهایت درک خواهد کرد که کار شما ارزش آن مبلغ را خواهد داشت. هیچگاه در مقابل مشتری به زبان نیاورید که می توانید هزینه ها را کاهش دهید. قیمت را به شکل مقطوع اعلام کنید. اجازه بدهید که مشتری تصمیم بگیرید که با شما کار کند یا به طراح دیگری مراجعه کند. و اگر مشتری از قیمت بالای شما شکایت کرد می توانید بگوئید: هزینه طراحی ما اینقدر است، اگر این قیمت برای شما زیاد است می توانید به طراحان دیگری مراجعه کنید که با قیمت پایین تر این کار را برای شما انجام می دهند». زمانی که خدماتی را به طور رایگان و یا با هزینه اندک ارائه می دهید، مشتریان می توانند بدون ریسک، سرویس شما را امتحان کنند و در صورت رضایت، از خدمات شما استفاده کنند.

فعالیت در رسانه های اجتماعی

رسانه های اجتماعی یکی از راه هایی است که پیشرفت شما را رایگان محیا میکند البته شما برای تبلیغات در داشت شبکه های اجتماعی هزینه ای پرداخت میکنید ولی حضور داشتن و استفاده کردن از این کانال خالی از لطف نیست و تاثیرات بسیار مفیدی را همراه دارد.

کلید موفقیت در رسانه های اجتماعی تهیه کردن محتواهایی حیرت انگیز است. وب سایت شما باید زیبا و جذاب باشد تا مردم شما را دنبال کنند. اگر شما مدیریت محتوا برای رسانه های اجتماعی داشته باشید یک کانال بازاریابی رایگان را صاحب شده اید.

با استفاده از چه ترفند هایی میتوان مشتریان را جذب کرد؟

۱- کاربران را سرگرم نگه دارید : از مشتریان سوال بپرسید و به نظرات آنها پاسخ بدهید. سعی کنید توجهشان را جلب کنید.

۲- بهترین رسانه را متناسب با کسب و کار خود انتخاب کنید : همیشه روی Facebook و Pinterest تمرکز کنید چرا که بیشترین ترافیک را به سمت فروشگاه های آنلاین هدایت میکنند. (برای Facebook ۵۵% و برای Pinterest ۲۵%)

۴- از طرح های گرافیکی استفاده کنید : سعی کنید مطالب را با استفاده از عکس منتشر کنید. عکس ها ۵۰% بیشتر از بقیه چیزها ایجاد سرگرمی میکنند.

سادگی طراحی سایت

مسئله مهمی که در طراحی سایت باید به آن توجه کنید توجه به تجربه کاربری در وب سایتتان می باشد. کاربران سایت شما باید بتوانند به راحتی به مطالب مورد نیازشان دسترسی داشته باشند. منوی سایت باید قابلیت استفاده ساده و آسان را داشته باشد.

دلیل انتخاب وب سایت شما را به مشتری توضیح دهید

به مخاطبان خود توضیح دهید چرا باید از بین هزاران وب سایت مشابه وب سایت شما را استفاده کنند. مزیت های قابتی خود را توضیح دهید . کیفیت کالا و خدمات پس از فروش می تواند از جمله خدماتی باشد که شما را از رقبایتان متمایز می کند.

استفاده از ابزار گفتگوی آنلاین را در وب سایتتان فراموش نکنید. استفاده از این ابزار اعتماد مخاطبان را افزایش می دهد

بازاریابی محتوا برای جذب مشتری

بازاریابی محتوا فرآیند ایجاد محتوای ارزشمند و مرتبط برای جذب مخاطبان شماست. مشتریان و مخاطبان امروز بیش ازهر زمان دیگری با پیام‌های بازاریابی سر و کار دارند. این امر باعث می‌شود بازاریابان به چالش کشیده شوند و وظیفه تولید محتوای جذاب را داشته باشد. تهیه مطالب مفید و سرگرم‌کننده می‌تواند پیوند محکمی بین برند شما و مشتریان ایجاد کند که با گذشت زمان باعث رشد و تقویت سایت یا برند شما شود.

تماس با آشنایان

برای شروع در ابتدای کار شما می توانید یک لیست از تمام افراد دوست و آشنا تهیه کرده و با فرستادن ایمیل و تماس گرفتن با این اعضا می توانید کار جدید خود را آغاز کنید.برای مثال شما می توانید به دوستان شخصی و دوستان آنها ، آشنایان تجاری ، کسانی که در گروه های اجتماعی مانند NGO ها و انجمنهای خیریه فعالیت دارند مراجعه کنید.

همین طور می توانید تخفیف و مشاوره مجانی را نیز در این نامه پیشنهاد کنید که می تواند باعث جلب توجه و مهیج شدن فعالیت های شما نیز باشد.‌ همین طور شما می توانید به افرادی مراجعه کنید که می توانند افراد مناسب را به سمت شما هدایت کنند.

خود را بشناسانید

اگر طراحی حرفه ای هستید باید خود را به دیگران بشناسانید تا دیده نشوید، مشتری نیز نخواهید داشت. سعی کنید مطالب تخصصی مرتبط با طراحی سایت در وبلاگ و یا سایت خود قرار دهید.

در شبکه های اجتماعی نیز فعالیت کنید و دانش خود را در اختیار دیگران قرار دهید. اگر حجم محتوای تولید شده شما زیاد باشد و نمونه کارهای مناسبی داشته باشید، در اینجا شما هستید که مشتری خود را گلچین می کنید و این مشتری است که توسط شما انتخاب می شود نه انتخاب شما توسط مشتری.


اصول طراحی سایت ریسپانسیو

نکات طراحی سایت چند زبانه

معرفی زبان های برنامه نویسی در طراحی سایت

مشتری ,سایت ,کار ,طراحی ,های ,دهید ,خود را ,را به ,طراحی سایت ,می توانید ,شما را

مشخصات

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

چاپ انواع لیوان کاغذی فوم بتن ، تولیدکننده بتن مد و استایل قاب چوبی فروشگاه اینترنتی عکس و فیلم خاله فاطی هارمونی باران سیمرغ پرواز سیستم های تهویه مطبوع پوشک بچه مرسی سایز 1 بهترین وبلاگ درباره ی عکاسی