محل تبلیغات شما

یکی از بهترین راه برای جذب مخاطب و مشتری  در وب سایت  استفاده از سوالات متداول و یا اف ای کیو ها می باشد . به عنوان مثال فرض کنید مقاله ای نوشته اید که در صفحه اول گوگل رتبه سوم یا چهارم است ف در این حالت  برای ان که بتوانیم این مقاله را به رتبه اول برسانیم نیاز داریم تا به کمک روش هایی دید مخاطب را جلب کنیم که در این جا یکی از این روش ها استفاده از سوالات متداول می باشد . به کمک سوالات متداول ما می توانیم  سوالاتی که فکر می کنیم برای مخاطب جذاب هستند را به همراه پاسخ کوتاهی در قیسمت زیرین عنوان مقاله خود قرار دهید تا وقتی که مخاطب جست و جو می کند به راحتی بر روی مقاله ما کلیک کند .  در ادامه بیشتر راجع به سوالات متداول سایت صحبت می کنیم . 

FAQ یا سوالات متداول چیست؟

FAQ که مخفف Frequently Asked Questions می باشد همانطور که گفته شد به معنی سوالات پرسیده شده متداول است. یک صفحه FAQ معمولاً لیستی از سوالات رایج است که مردم درباره یک محصول یا خدمات مشخص پرسیده اند.

تمامی وب سایت های بیزینسی و محصولات دارای صفحات پیش فرضی مانند صفحه درباره ما ، صفحه ارتباط با ما” و صفحه ” شرایط و ضوابط ” هستند. در واقع صفحه FAQ یکی از معدود صفحات این لیست پیشفرض است که باید حتماً برروی وبسایت خود داشته باشید. به صفحه FAQ به چشم یک صفحه خدمات مشتریان اتوماتیک سازی شده یا یک دفترچه راهنمای محصول ساده سازی شده نگاه کنید. جایی که کاربران می توانند پاسخ های مرتبط با محصولات مختلف را بدون این که نیاز باشد از کسی بپرسند، خودشان پیدا کنند.


سوالات متداول خدمات مشتریان چیست؟

همان طور که یک وب سایت برای ارائه اطلاعات بیشتر به کاربران اش نیاز به صفحه سوالات متداول دارد، بخش خدمات مشتریان شرکت های لوازم خانگی نیز جهت ارائه خدمات با کیفیت تر به مصرف کننده نیاز به تدوین یک پرونده سوالات متداول خدمات دارند.

شرکت های لوازم خانگی در این پرونده باید به سوالات رایج که برای مشتریان شان مهم هستند پاسخ مناسب بدهند.


فایده وجود بخش "سوالات متدوال" در سایت شما چیست ؟

صرفه جویی در وقت

اگر بیشتر زمان خود را صرف پاسخ به ایمیل ها یا شبکه های اجتمای می کنید یک صفحه سوالات متدوال می تواند در وقت شما صرفه جویی کند.

باعث ایجاد ترافیک سایت و مشتریان جدید می شود

هدف گوگل انتشار پاسخ سوالات است. اگر متن خود را به صورت پرسش و پاسخ قرار دهید نصف کار را انجام داده اید به خصوص اگر به سوالات به خوبی پاسخ دهید. که این امر باعث برجسته شدن از نگاه گوگل و افزایش ترافیک را به دنبال دارد.

این اعتماد برای کاربران ایجاد می کند

خوب نوشتن بخش سوالات متداول نشان تجربه است. شما می دانید که مشتری ها به چه چیزی فکر می کنند و از قبل پاسخ را فراهم کرده اید. عالی ترین روش برای ایجاد اعتماد و نمایش یک سایت حرفه ایی است.


صفحه سوالات متداول کجای سایت قرار می گیرد؟

همانقدر که ایجاد یک صفحه FAQ مهم است، مکان قرارگیری آن در سایت نیز اهمیت دارد. در حالی که تعداد کمی از خوره های تکنولوژی در دنیا وجود دارند که مستقیماً از قسمت جستجوی وب سایت به دنبال صفحه FAQ می گردند، بسیاری از مردم حتی نمی دانند که صفحه FAQ چیست. بنابراین وظیفه شما این است که پیدا کردن این صفحات برای مردم را ساده تر کنید.

به عنوان مثال، صفحه قیمت گذاری یک بیزینس یا محصول در وب سایت می تواند یک مکان عالی برای قرار دادن بخش FAQ باشد. معمولاً اینجا جایی است که مشتریان احتمالی برای اولین بار با سوالاتی در مورد قابلیت ها، قیمت های مختلف و موارد مشابه مواجه می شوند.

قرار دادن بخش FAQ زیر جدول قیمت گذاری ها می تواند شما را از دردسر پاسخگویی به بسیاری از سوالات رایج مطرح شده توسط مشتریان نجات دهد. حتی لینک صفحه مخصوص FAQ را نیز در این بخش قرار دادن می تواند کمک بزرگی به شما بکند. صفحات فروش محصولات، صفحات آموزش کار با محصولات، صفحات نحوه شروع کار با محصولات، صفحات ارتباطی، صفحات پشتیبانی نیز همه انتخاب های بسیار خوبی برای قرار دادن بخش FAQ هستند. بیاد داشته باشید که همیشه می توان بیشتر از یک صفحه FAQ داشت.


نکات مهم در استفاده از FAQ

به عنوان آخرین راه حل خود از آن استفاده کنید و هر سوالی را این بخش قرار ندهید.

بتوانید سوالات موجود را خوب سازمان بدهید و در دسته بندی های مجزا و مناسب سوالات هر بخش را درون آن قرار دهید.

سوالات متناسب با نیاز کاربران خود انتخاب نمایید.

با زبان های گوناگون سعی کنید جواب دهید برای مثال ممکن است کسی از وب سایت شما دیدن کند که به زبان فارسی هیچ شناختی نداشته باشد در این صورت می تواند با استفاده از بخش انگلیسی با یک زبان دیگه در ارتباط بوده و سوالات خود را پاسخ دهد.

پاسخ سوالات را بصورت بصری انجام دهید یعنی می توانید برای درک بهتر مخاطب از موضوع یک عکس استفاده نماید.

گزینه ای برای سرچ و جستجو قرار دهید تا کاربران بتوانند با استفاده از آن سوال مورد نظر خود را سرچ کرده بدون آن که بخواهند به دنبال سوال موردنظر خود را بگردند.

صفحه ی سوال و جواب را بیش از حد پر نکنید که خوانایی خود را از دست بدهد.

اصول طراحی سایت ریسپانسیو

نکات طراحی سایت چند زبانه

معرفی زبان های برنامه نویسی در طراحی سایت

سوالات ,صفحه ,یک ,متداول ,faq ,سایت ,سوالات متداول ,صفحه faq ,خود را ,یک صفحه ,استفاده از ,صفحه سوالات متداول ,سوالات متداول خدمات

مشخصات

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

ماینروب پیکاسو طرح طراحی سایت در اصفهان بهترین سایت بازی انفجار موبایل و کامپیوتر موج کویر کادو و هدیه لب تشنه آلیس چت ، آلیس گپ ، چت آلیس ، گپ آلیس ، چت فارسی Types of computer networks محمدرضا نیک فرجلم..ملقب به کارن